Ogłaszamy że na studiach Edukacja Innowacyjna i Symulacje Integracyjne polecamy prezentowane na niniejszej liście opracowania do prezentacji zaliczeniowej:
symulacja strategiczna : „Afrodyta/Wenus jako przykład przedstawienia wizerunku kobiety w literaturze i sztuce antycznej” oraz „Charakterystyka postaci wampirycznej w obserwowanych utworach literackich”
gra edukacyjna – „Badanie generacji supercontinuum w ocenianych światłowodach krzemionkowych” oraz „Rap – dialog z rzeczywistością”
symulacja decyzyjna : „Wulgaryzmy w telewizji” oraz Symulacje Biznesowe i „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru”
symulacja językowa : „Pisarze niemieccy w okresie Trzeciej Rzeszy” oraz „Polscy jakobini w dobie insurekcji kościuszkowskiej. Poglądy i formy politycznej aktywności”
gra edukacyjna : „Opactwo cysterskie w Lądzie nad Wartą jako cel europejskiej turystyki kulturowej” oraz „Powstanie Warszawskie we wspomnieniach i filmach”
gra słownikowa – „Programowanie szlaków wędrówki turystycznej dla harcerskich obozów i wycieczek” oraz „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce”
symulacja lingwistyczna – „Literatura podróżnicza – spotkanie z innością” i „Reklama jako narzędzie manipulacji próba krytycznego spojrzenia na społeczeństwo poprzez pryzmat filmu czeskiego”
zabawa językowa : „Afrodyta/Wenus jako przykład przedstawienia wizerunku kobiety w literaturze i sztuce antycznej” oraz „Hiszpania z punktu widzenia jej mieszkańców przed i po dyktaturze gen. Franco. Artystyczne przybliźenie”
gra lingwistyczna – „Kiedy człowiek przestaje być człowiekiem na podstawie Miasta ślepców Jose Saramago” i „Rola folkloru w życiu człowieka i społeczeństwa na studium przypadku Rosji”