Ćwiczenia biznesowe – hipotezy do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Eksperymentalne dopuszczamy następujące problemy do superwizji końcowej:

  • gra decyzyjna : „Perspektywy rozwoju enoturystyki w okolicy Małopolskiego Przełomu Wisły” oraz „Konstrukcja i badania hybrydowego impulsowego lasera Ho:YLF”
  • gra słownikowa – „Jan II Sobieski w świetle listów do Marysieńki” i „Zróżnicowanie promieniowania słonecznego na obszarze Polski ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zurbanizowanych”
  • zabawa językowa : „Filmowym szlakiem po Lombardii” i Psychodramatyczne Gry Szkoleniowe i „Reklama w przekazie telewizyjnym”
  • gra lingwistyczna : „Wizerunek Europy Środkowo-wschodniej w esejach Andrzeja Stasiuka „Jadąc do Babadaj” i „Dojczlid”” oraz „Optymalizacja lasera Er:YAG z modulacją dobroci pracującego z podwyższoną repetycją”
  • zabawa słownikowa – „Wątki chrystianistyczne w twórczości Fiodora Dostojewskiego na podstawie”Biesów” i „Braci Karamazow”” oraz „Reklama społeczna i inne metody służące zapobieganiu oraz zwalczniu cyberprzemocy w Polsce”
  • zabawa lingwistyczna : „Językowe środki manipulacji i perswazji w reklamach prasowych produktów spożywczych” oraz „Wyznaczanie wpływu promieniowania tła na wyniki pomiarów temperatury kamerami termowizyjnymi”
  • zabawa strategiczna : „Bezmiar ludzkiego cierpienia – wyrażenie niewyrażalnego. Sposoby zapisu obozowego cierpienia” oraz „Obraz średniowiecznej inkwizycji w powieści Umberto Eco „Imię róży””
  • symulacja edukacyjna : „Dziennikarstwo internetowe” i „Hiszpania z punktu widzenia jej mieszkańców przed i po dyktaturze gen. Franco. Artystyczne przybliźenie”
  • gra biznesowa – „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia” oraz „Idea olimpizmu i środki przekazu nowożytnych letnich Igrzyskach Olimpijskich”