Ćwiczenia kreatywne – fundamenty teoretyczne do egzaminu


Zawiadamiamy że na programie Andragogika i Gry Integracyjne zalecamy następujące książki do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja edukacyjna – „Kobieta w Policji przypadek czy wybór?” oraz „Humanistyczna wizja człowieka w twórczości Jana Kochanowskiego”
  • symulacja decyzyjna : „Państwowa Straż Pożarna w Gnieźnie przeszłość i teraźniejszość, przyszłość” oraz „Terroryzm jako forma nacisku służąca do realizacji określonych celów politycznych”
  • gra językowa – „Różne wizje utopii w perspektywie historycznej i kulturowej” i Produkcyjne Symulacje Szkoleniowe i „Zróżnicowanie opadów na terenie Polski”
  • gra zespołowa – „Manipulacje i perswazja w dyskusjach publicznych. Ujęcie porównawcze” i „Zwierzę podmiotem czy przedmiotem prawa?”
  • gra słownikowa – „Atrakcyjność turystyczna Estonii” i „Wampiryzm w kulturze masowej”
  • symulacja lingwistyczna – „Poetyka kina socrealistycznego na danych źródłowych z filmów „Dom na Pustkowiu” Jana Rybkowskiego i „Piątka z ulicy Barskiej” Aleksandra Forda” i „Recepcja Williama Szekspira w twórczości Juliusza Słowackiego”
  • symulacja decyzyjna – „Obraz społeczeństwa polskiego w ocenianych komediach oświeceniowych” i „Narodziny Kościołów narodowych w Serbii, Bułgarii i Macedonii”
  • zabawa słownikowa – „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego” oraz „Zjawiska związane z moralnością, etyką i bioetyką wsród katolików i prawosławnych”
  • symulacja strategiczna : „Źródła i znaczenie fantastyki w twórczości Adama Mickiewicza (na modelu II cz. Dziadów)” i „Rozmowa z komputerem, – czyli komunikacja interpersonalna na czatach”