Zabawy team building – wyróżnieni absolwenci

Czytelnikom naszego bloga (nazwiska tu na liście) niniejszym składamy wyrazy wdzięczności (a ponadto wręczamy wymienione poniżej prezenty) za czas poświęcony na wzięcie udziału w sondażu online, który przygotowali nasi trenerzy Jarosław Regulski, Gracjan Łukaszewski, Leon Dembiński i Konrad Samek w teście Wydarzenia Team Building

  • Olaf Szczawiński, Montażysta dźwięku, Radomsko, przesyłamy bezpłatny voucher na moduł coachingowy „Motywowanie kierowników i kierowników” lub szkolenie integracyjne a ponadto publikację „Neo-Paganism in Central-Eastern European Countries”
  • Dominik Jankowiack, Wydawca posiłków, Lubień Kujawski, wygrywa bilet na wykład „ Komunikacja wewnętrzna ” lub szkolenie integracyjne a także wydawnictwo „Trudna dorosłość osób z zespołem Downa”
  • Amadeusz Wroński, Kosmetolog, Solina, przyznajemy darmowy wstęp na warsztat zamknięty „Zarządzanie: motywowanie podległego zespołu.” lub szkolenie integracyjne a dodatkowo publikację „Prawo autorskie w działalności bibliotekarskiej”
  • Henryk Dzikowski, Doradca zawodowy, Stary Dzików, przyznajemy darmowy wstęp na wykład „Tematyczne sesje warsztatowe dla kadry zarządzającej” lub szkolenie team building oraz książkę „Dokumenty nieksiążkowe w bibliotece”
  • Kuba Kaczorowski, Żołnierz zawodowy , Tczew, przesyłamy bezpłatny voucher na kurs „Typologia klientów, jako narzędzie zwiększające sprzedaż” lub kurs z pracy zespołowej oraz książkę „Bariery w komunikowaniu i społeczeństwo (dez)informacyjne”
  • Maksymilian Waszkiewicz, Żołnierz zawodowy , Trojanów, przesyłamy bezpłatny voucher na panel moderowany „ Rachunkowość w zarządzaniu projektami” lub szkolenie team building i publikację „Prace Instytutu Elektronowoczesne mechanizmy, zeszyt 255”
  • Marcel gruszka, Funkcjonariusz inspekcji celnej, Mrągowo, przesyłamy bezpłatny voucher na wykład „Tworzenie programów, projektów i wniosków” lub warsztat komunikacji i współpracy oraz wydawnictwo „Koncepcja pracy wychowawczo-dydaktycznej w edukacji przedszkolnej. Plany pracy i scenariusze zajęć”