Gry menedżerskie – założenia do pracy zaliczeniowej


Informujemy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Doświadczalne dopuszcza się następujące opracowania do zaliczenia:

  • zabawa edukacyjna – „Rola sloganu w reklamie” oraz „Przyswajanie wiedzy językowej przez małe dziecko”
  • zabawa decyzyjna – „Leśmianowski byt i niebyt: kontekst myśli filozoficznych XIX i XX w. (F. W. J. Schelling, W. Sołowjow, T. De Chardin, A schweitzer, M McLuhan)” i „Reklama i public relations na studium przypadku działalności sieci Hoteli Pietrak”
  • zabawa biznesowa : „Holocaust jako temat twórczości polskich reżyserów filmowych ze szczególnym uwzględnieniem utworów Andrzeja Wajdy” i Gry Biznesowe oraz „Manipulacja i perswazja w prasie młodzieżowej”
  • zabawa strategiczna : „Wiadomości radiowe” i „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa”
  • gra komunikacyjna : „Postać kobiety w mitologi słowiańskiej” oraz „Obraz sekt w ujęciu Kościoła Katolickiego”
  • symulacja kreatywna : „Rozmowa z komputerem, – czyli komunikacja interpersonalna na czatach” oraz „Pomoc społeczna w samorządzie terytorialnym na przykładzie gminy”
  • gra lingwistyczna – „Wizerunek śmierci w literaturze polskiego średniowiecza (na studium przypadku „Rozmowy mistrza Polikarpa ze śmiercią” i „Skargi umierającego”)” oraz „Chrzest Polski – hipotezy dotyczące miejsca w świetle dawnych i najnowszych badań historycznych”
  • zabawa strategiczna – „Źródła i znaczenie fantastyki w twórczości Adama Mickiewicza (na studium przypadku II cz. Dziadów)” i „Portret współczesnej kobiety w miesięczniku „Twój Styl” – studium porównawcze na podstawie ocenianych egzemplarzy z lat 1994-2010”
  • zabawa edukacyjna : „Obraz raju w książce Umberto Eco pt. „Baudolino” i tekstach apokraficznych” oraz „Środki perswazji w materiałach reklamowych banków”